Våren er endelig her <3

Vår kjære vår, hjertelig velkommen skal du være! Jeg blir overlykkelig over å se ut vinduet når det er sol ute. Den varme følelsen av å sitte på terrassen og kunne ta av seg ytterjakken. *iiiiiik evig lykke*

I dag var jeg ute av døren 3 minutter etter at jeg våknet. Fant frem den første jeansen i skapet, og løp ut i bilen. Det er jo så pent vær! Denne dagen har virkelig blitt satt pris på, spaserende med barnevogn i Haugesund. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke er ute så ofte, men denne turen var så fantastisk. Frisk luft, varme solstråler og lykkelige mennesker.

sol

Ahhh solen gjør meg så glad! Endelig går vi mot lysere tider, og bedre form! Takk Gud for denne herlige lysere hverdagen, jeg er evig takknemlig 🙂

xx

Legg igjen en kommentar

