Treningskamerat!

Hei og god kveld 🙂

Det er så frustrerende og ikke få sove! Ligge i sengen time etter time, uten noe søvn. Jeg kjenner at øyene mine bare blir tyngre og tyngre. Pusten blir dypere og dypere, men ingen søvn. Jeg blir så rastløs av å ligge slik kveld etter kveld. Mobilen ligger i et hjørne på nattbordet, stille og mørk så jeg ikke skal bli forstyrret. Det hjelper lite. Jeg vurderer å gå på badet å finne en sovetablett, men de funker dårlig. Kanskje jeg burde ta to bare for å få sovet i natt..

I tillegg til alt dette så kan jeg kjenne gangsperren komme sigende. Det verker noe voldsomt i leggen, jeg tror kanskje jeg har senebetennelse. Kanskje jeg bare trente for hardt i dag? Jeg fikk jo med meg en treningskamerat i dag, og det var så gøy. Begge lå like svette, røde og utslitte på gulvet etter 45 min med intense øvelser. DET FØLTES SÅ GODT!

sletensleten 2

Åhhh nå håper jeg bare at søvnen tar meg med til drømmeland!:)))

xx

Legg igjen en kommentar

