Arrrghhh…

Jeg hater matte! Matematikk dere.. Det kan gå å brenne, jeg tuller ikke.. Jeg hater det!!!

^ Jepp det der ble skrevet i går kveld etter en intens matteøkt hahah 🙂 Guri malla så hissig jeg blir av matte. Dette er kanskje fordi jeg skal lære meg et helt års pensum på noen uker. Det er søren meg vanskelig.. Det verste med dette er vel kanskje at jeg trøstespiser. Jeg lover dere at jeg kommer til å rulle hvis jeg må gjøre mer matte. Ostepop, sjokolade og energidrikk er et evig must om jeg skal arbeide med det.

I og med at dagen så og si blir ødelagt av matte så tror jeg ikke jeg skal gjøre det i dag. Jeg sovnet ikke før klokken halv 1 i natt, og den søvnen ble kortvarig. Jeg våknet lysvåken klokken 2 og da var det ikke sjangs til å få sove igjen. Jeg er jo i tillegg såååå morgengretten at fy. Klokken syv var jeg ute av sengen og etter det har jeg bare slappet av. Det er vel på tide å gjøre noe fornuftig snart. Det får være grenser på hvor mange ganger jeg kan oppdatere instagrammen og newsfeeden min på facebook. Jeg har jo vært våken i 8 timer allerede, så jeg har på følelsen av at denne dagen kommer til å bli laaaang 😛

meg

#trøttitrynet 🙂

xx

Legg igjen en kommentar

