17. mai!

Hallo!

Årrh elsker dere 17. mai like mye som meg? Jeg er en sucker for akkurat denne helligdagen! Bunad, god mat, norske flagg, russ, smilende mennesker, tog, mer mat og så alt for mange boder med junk. Alt dette er så himla elsk for meg! Ingenting gjør meg gladere enn 17.mai, ikke en gang bursdag eller jul….(sier jeg virkelig dette? JEG?) GURI jeg kan faktisk ikke uttrykke hvor mye jeg koste meg i går!

Byen var fullt med smilende mennesker og vakre klær. Alle er så glade på denne dagen, hvorfor kan det ikke være slik hver eneste dag<33

Jeg har brukt hele dagen i dag på å sove og tenke på i går. Byen, vennene mine, maten, smilende, barna, lekene, været og så mye mer! Arrh jeg kan faktisk ikke vente til neste år!!:))))))

11301588_659257400870821_638558313_n

Håper dere alle hadde en minnerik og fantastisk dag! Det hadde jeg, det er sikkert og visst 😀

xx

Legg igjen en kommentar

