Når Silje skal rydde rommet…

Heihei!

Dere vet når dere våkner opp og må ligge i sengen å planlegge en flykt-rute for å komme seg ut av rommet? Klær og masse virrvarr fyller opp all gulvplassen, hvis det i det hele tatt er et gulv under der? Du lar det ligge slik i ukevis, og ting bare hoper seg opp. Til slutt kan du ikke utsette ryddingen lengre, enten fordi du er lei av å tråkke på ting…..eller fordi du faktisk ikke greier å hoppe rundt alt rotet lengre. Dagen du innser at du faktisk må rydde er gruuuusom, så derfor utsetter du den i noen dager til. Etter å ha gjort dette i 2 uker til så gjør du det magiske. Du setter av en hel dag til å rydde. En hel dag til å vaske. Ja for alt hår og støv som samler seg under alle lagene med ting er motbydelig. Første del av ryddingen er enkel som bare det, når du innser at 2/3 av gulvet er klær. Så du plukker opp alle disse (farlig mange hvite sokker?! Bruker jeg virkelig så mange par med sokker?!!!) og vips det ser så mye bedre ut med en gang. Du begynner å smårydde de andre tingene også. Masse går i bosset, og resten sorterer du. Du er inne i en god flyt, men så… Du blir distrahert….

En telefon, en uventet middag, et besøk, du husker du plutselig må dusje, eller du går ut en tur? Når du da skal begynne igjen, vell begynner virkelig noen igjen? HAHAHAH seriøst? Jeg greier ikke å motivere meg selv til å forsette etter en slik avbrytelse, det er umulig. Så da tar jeg rett og slett bare alt jeg har sortert og putter det på gulvet. Jeg kommer jo til å gjøre resten i morgen, ikke sant? (not)

Jeg tenkte jeg bare skulle vise dere noen bilder som er veldig typiske når Silje «rydder».

WIN_20150607_205349

Blar gjennom kjolene mine, for hvorfor ikke? Da ser jeg vertfall opptatt ut hvis mamma kommer inn! HAHAHA!

WIN_20150607_205629

Uhm, jeg vet ikke en gang hva jeg skal si…

WIN_20150607_205703

River meg i håret av fortvilelse.

WIN_20150607_211725

Prøver å få foten over hodet. Har aldri fått det til, så hvorfor det skulle gå når jeg rydder vet jeg ikke..:P

WIN_20150607_210109

Legger meg til å sove, for ALT er bedre enn å rydde. ALT! hahahaha xD Vær så snill si at jeg ikke er den eneste? Jeg er helt håpløs, og skjønner ikke hvordan folk gjør det. LENGE LEVE LATSKAPEN!!:)))

xx

One thought on “Når Silje skal rydde rommet…

Legg igjen en kommentar

