Hvem trenger en oppskrift?

Hallo og god kveld!

Denne dagen her har rast forbi i en slik fart at jeg ikke har greid å henge med. Plutselig er klokken 11, og jeg skjønner ikke hvor timene er blitt av. Heldigvis har jeg klamret meg til noen utrolig fine inntrykk i dag, som jeg håper jeg kan leve lenge på!<3

I tillegg var det min tur å lage middag i dag… Altså nå må jeg jo få innrømme at jeg er over gjennomsnittet god å lage mat. (not) Resultatet blir som regel ganske ok, men HAHAHAHA veien dit er det litt verre med. Desverre har noen familiemedlemmer fått med seg dette her.

-«Silje ka putte du oppi nå?»  «Har kje peiling».

– «Silje kor lenge ska de stå inni ovnen?» «Ummmm….»

Hahahah som dere kanskje forstår så er jeg ikke så veldig glad i oppskrifter, og lager egentlig alt fra mitt eget hode, og litt (veldig) dårlige beregninger. Det blir spiselig, jeg loooooover heheeeee;)

mat

Fikk mamma til å handle noe snadder på butikken, også stod jeg der da. «Hva gjør jeg nå?». Etter en stund med litt planlegging inne i hodet mitt begynte jeg å snekre sammen noe greier. Over gjennomsnittet godt og sunt spør du meg. (skryt skyt)

matigjen

Nå ble jeg søren meg sulten av å se på bildet igjen….HAHA

xx

Legg igjen en kommentar

