:)

Du er den personen jeg verdsetter mest, ja kanskje mest i hele verden? Du gjør meg glad. Du gjør meg hel. Jeg vil få deg til å smile, jeg vil glede deg, jeg vil overraske deg, jeg vil elske deg og jeg vil le med deg. Om og om igjen. Du er min bestevenn. Du kan be meg om å gjøre hva som helst, og jeg gjør det. Jeg vet at du gjør det samme for meg. Uansett hvor mye vi krangler og er uenige. Jeg vet at uansett om vi har perioder der vi hater hverandre så kommer vi alltid til å være der for hverandre.

Det er ingenting som føles bedre enn når du sier du er stolt av meg. Stolt av det jeg får til, stolt av at jeg forteller deg hva jeg tror på, stolt av at jeg kommer til deg og innrømmer at jeg trenger deg. Trenger deg til å hjelpe meg. Jeg var flau over det før, men det var før. Vi er langt forbi det stadiet nå. Bestevenner blir ikke flaue. Ikke over teite ting vi en gang sa eller gjorde. Over hvordan vi så ut på det bildet som den andre har lagret. Vi blir ikke flaue over minnene våre, men ler heller sammen.

large-3

Det jeg ville frem til med dette er at jeg liker deg. Jeg liker at jeg trenger deg. Jeg liker at akkurat du er bestevennen min. Jeg liker at akkurat du vet hvordan jeg føler meg, konstant. Jeg liker at hvis jeg er lei så er du her. Jeg liker at du roer meg ned når jeg mister kontrollen. Og jeg liker spesielt at du får meg til å le uten stopp. Vi gjør så mye teit sammen, bare fordi du vil se meg le.

Jeg er så glad i deg, bestevennen min ❤

xx

Legg igjen en kommentar

