Winter inspo…<3

Hallo dere!

Er det for tidlig å poste julebilder allerede? Vi er jo bare i november, men jeg har så lyst! Kanskje det er fordi jeg skal være borte i desember.. Jeg føler liksom jeg går glipp av favoritt høytiden min! Desember dere, advent, julestrømper, julebrus, pepperkaker, julemusikk, julekalendere, pakkekalender, lys, kakao, juletre, julekrybbe, fyr i peisen, pjamas hele dagen, ullstrømper osv. Jeg nekter å gå glipp av dette så jeg skal begynne å feire allerede neste uke. Jeg har allerede invitert til kakao og julefilm på mandag, og julebakst på torsdag! Dette blir så bra! Stakkar vennene mine som sikkert kommer til å miste julestemingen ved å begynne så tidlig 😛

Jeg lurer på om jeg skal finne frem julespillelisten min også? Kanskje..;)

collage

Winter Inspo ❤

^jeg bare linket til vinter kolleksjonen min på weheartit i tilfelle dere vil kose dere med litt julebilder, for det har jeg gjort i hele år! HAHA, jeg er faktisk ikke sann. Går ikke ann å kontrollere meg rundt juletider. Jeg sitter allerede godt innplantet mellom tepper og puter med en stor og god strikkegenser <33

Håper dere får en nydelig dag, det skal hvertfall jeg ha!

xx

Legg igjen en kommentar

